پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

پارمیس

پارمیس و رزا

1391/9/23 23:32
نویسنده : مامان
418 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه هفته پیش، شام خونه ی مامان بزرگٍ من دعوت بودیم. حاجی محمد آقا(پسر عمه ی بابا ناصر) و خانواده ی دوست داشتنیش اومده بودن سمنان. این مهمونی واسه شما یه لطف دیگه ای داشت چون نوه ی حاجی، رزای 25 ماهه هم اومده بود. خیلی خوب باهاش ارتباط برقرار کردی. از صبح واست تعریف کردم که شب مهمونی دعوتیم و رزا جون هم هست و ... خلاصه تو هم خوب اسمشو یاد گرفته بودی و به محض اینکه وارد خونه ی مامان بزرگ شدیم دویدی طرف نی نی و گفتی رزااا، سلااام. خلاصه اون شب اونقدر شعر خوندی و رقصیدی و بلبل زبونی کردی که انگار نه انگار این مهمونهارو واسه اولین بار دیدی. مامانِ رزا هر شعری رو که ازش میپرسید تو جواب میدادی و خلاصه خوش درخشیدی. نی نی هارو خیلی دوست داری و واقعا تو جمعشون خوشحال و پرانرژی میشی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
23 آذر 91 18:52
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان نیروانا
24 آذر 91 13:05
توت فرنگی من!!! آفرین به خوش درخشیدنت کلوچه! فکِ نی نی ِ 25 ماهه رو که کش آوردی نوزده ماهه ی من! طفلی رزا! ولی خب حسابی به اونم خوش گذشته چون تو رو دیده و باهات حشر و نشر پیدا کرده. هر دوتون رو میبوسم و بارتون دوستیهای قشنگ آرزو دارم.


مرررررسی فریبا جون چه تعبیرای قشنگی. مثل همیشه لبخندو به لبمون نشوندی. وقتی میخونمت از عشق لبریز میشم. دوستون دارم خیلی زیاد
صفورا مامان آوا
7 بهمن 91 11:22
واااااااای ما شا ا... خیلی دختر نااااازی دارید رمزو خصوصی گذاشتم
مامان ترمه
21 خرداد 92 16:25
آهان
بالاخره ملطفت شدم ساکن کجایید
به به
حالا یک سوال
از سمنان میرند بسطام یا از شهر دیگه و راه دیگه نزدیکتره به تربت حضرت بایزید؟
ببخشید اما جغرافیای من زیر صفر هست
متشکرم از راهنمایی شما


بله عزیزم. تهران، سمنان، شاهرود، بسطام.
اگه خواستید برید زیارت بایزید در خدمتیم و پایه شدید. تشریف بیارید پیش ما با هم میریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد