پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

پارمیس

این عشق الهیست

1391/9/23 10:38
نویسنده : مامان
296 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان از خواب بیدار شدی. بدون سر و صدا از روی تختمون پایین اومدی و دویدی تو حال. همین منو دیدی گفتی سلام. دو سه روزه که سرمای سختی خوردم و گلو دردم. به خاطر همین گلومو با دستمال بستم. دست به گردنم زدی و گفتی دگن، خوبه؟ (گردن) منم گفتم آره عزیزم خوبِ خوب شدم. و کلی با لبای شیرینت بوسیدیم. خدایا من اگه این لحظه از شدت خوشی بمیرم حق دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامی کتی
23 آذر 91 10:27
با سلام امسال به کودک خود ، دوستان ، آشنایان خود چه هدیه ای می دهید ......؟؟؟؟؟؟ ما برای شما بهترین ها را طراحی می کنیم کافی است عکس های خود را برای ما ارسال کنید پس زمینه مورد نظر خود را بگویید نوع تقویم را مشخص کنید( تک برگ / فصلی / ماهیانه ) مدل تقویم مورد نظر را از کد 1 تا 6 بنویسید تاریخهای مهم مثل تولدها را برای ما درج می کنید ما در اسرع وقت نسبت به طراحی و تحویل فایل به شما اقدام می کنیم . تک برگ : 2000 تومان فصلی : 7000تومان ماهیانه : 10000 تومان تعدادی از نمونه کارها را دروبلاگ مشاهده می کنید اما هر طرحی که شما بخواهید آماده می کنیم رضایت شما : 100% قبل از تحویل کار کافی است به ما میل بزنید یا پیام یگذارید تا با شما تماس بگیریم
الهه مامان یسنا
23 آذر 91 11:55
ای جونم. مهربون بودن ارثیه مگه نه؟ با وجود مامان و بابای مهربون و دلسوزی مثل شما و بابا رضا خیلی دور از ذهن نیست که پارمیس دلسوز و مهربون باشه. پرنسس صورتی مهربون پس کی میاین خونمون؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی الهه جون لطف داری. از مهربونی نگو که ما در برابر شما هیچیم. واقعا دلتنگیم. خدا کنه بشه که زودتر همو ببینیم.
مامان نیروانا
24 آذر 91 13:01
عزیز دل مهربونم پارمیس! هیچی جواب عشق و مهر مادی رو نمیتونه بده مگه همین عشقولانه های شیرینِ آبدار!!!
ماچ آبدارش کن عزیز دلم رو و بخاطر وجود سبز و باطراواتش همیشه زنده و شاد و پرانرژی باش.
ایشالا که بهتر باشی وحیده جون


ممنون از دعای خوبت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد