پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پارمیس

آرزو

1392/5/5 11:04
نویسنده : مامان
629 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بعد از شستن دست و صورت و پاهات، داشتم کرم بهت میزدم که مقداری از کرمو به صورتم مالیدی. بهت گفتم نه مامان جون این کرم چربه صورتم جوش میزنه. خیلی جدی گفتی: نه! اجازه بده بزنم. من آرزو میکنم صورتت جوش نزنه.

 

دوستم سحر اومده بود خونمون. مشغول خوردن اسنک بودیم و شما البته فقط سسشو میخوردی و باز هم از سحر جون درخواست سس بیشتر کردی که بهت گفت: عزیزم سس زیاد بخوری دلت بهم میخوره. شما هم گفتی: یعنی میکروب تو دلم میره؟

 

چند شب پیش بابا ناصر بردت راه آهن که قطار تماشا کنی. مامور قطار موقع حرکت قطار بهتون گفته: شما سوار نمیشید؟ با صدای بلند گفتی:ما نمیخوایم سوار شیم. ما اومدیم فعط تماشا کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دایی نی نی ها
5 مرداد 92 11:03
سلام وتبریک به خاطره وبلاگ قشگتون اگه دوس دارین وبلاگتون ازاینم قشنگتربشه با سفارش طراحی قالب ورودی وبلاگ با عکس نی نی خودتون و طراحی آلبوم عکس از یک روزگی نی نی تا الان ودیده شدن دربالای وبلاگ فقط طراحی قالب 20000ریال طراحی آلبوم عکس 20000ریال درکل با 40000ریال وبلاگ دلبنده خودتون رو زیبا تر کنید هزینه طراحی بصورت شارژ ایرانسل پس از دریافت طراحی تحویل گرفته میشود منتظره هستم اگه دوس داشتین سفارش بدین دربخش نظرات وبلاگ به من اطلاع بدین یا با ایدی ramin_9515دریاهو در ارتباط باشین تا در کوتاه قالب ورودی وآلبوم عکس رو طراحی کنیم برای نمونه میتونید وبلاگ خوده مارو ببینید
الهه مامان یسنا
6 مرداد 92 11:59
ای جانممممممممممممممم... آرزو میکنم همیشه شاد باشی پارمیس ناز من!! خدایا پس شما هم میرید قطار بازی!! یادته یه بار با هم رفتیم تماشای قطار!؟؟؟


البته الهه جون. مگه میشه اون شب قشنگو یادمون بره. واییییییییی دلم خواست. باید بیایم اراک. اوندفعه خیلی خوش گذشت. دوستیمون در حد دوباره اومدن هست عایا؟
مامان نیروانا
9 مرداد 92 14:14
چه تفریح مفرحی! آدم بره ایستگاه قطار جاست برای دیدن قطار، دیگه خود شازده کوچولوست پارمیسم.
چقدر این لباس آبی 2 سالگیش با اون موهای طلایی آدم رو میبره به حس شازده کوچولو! جااااااانم
قربون شیرین زبونیات


فدای قلب مهربونت و نگاه زیبات عزیزم
مامان نیایش
13 مرداد 92 10:26
سلام . ماشالا به این دختر شیرین زبون و حاضرجواب . یه بوس گنده از راه دور
مامان نیروانا
29 مرداد 92 10:05
کجایین نازنینا. خوبین ایشالا؟ میبوسمتون
مامان مهبد کوچولو
12 مهر 92 21:28
سلام عزیزم . ماشالله به اون زبون قشنگت . عزیز دلم خیلی دلم واستون تنگ شده بود .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد