پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

پارمیس

سرما خوردگی

1391/8/19 10:22
نویسنده : مامان
250 بازدید
اشتراک گذاری

از اون شب تا حالا هنوز مریضی. سرما خوردی و گلو درد شدید داری. بمیرم برات خیلی اذیت میشی. دیروز ظهر خیلی خوابت میومد ولی تا رفت یه خورده چشمات گرم بشه با سرفه ی زیاد از خواب بیدار شدی و گریه کردی. نمی دونم چیکار کنم تنها کاری که از دستم بر میاد اینه که بغلت کنم و ببوسمت و نوازشت کنم. آخه از شدت گلو درد شیر هم نمیتونی بخوریناراحت. دوست دارم دختر قشنگِ سرما خورده ی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهه مامان یسنا
20 آبان 91 13:14
ای جانم. چرا آخه عزیزم. خاله من شنیدم آبلیمو با عسل رو مثل شربت درست کنی واسه گلو درد خوبه. یسنا هم سرماخورده دیروزتا حالا حالش خوب نیست


ای وای الهه جون یسنا هم مریضه! هوا خیلی بده. اینجا اصلا بارون نیومده واسه همین ویروس زیاد شده. ایشالا هر دوشون زودتر خوب شن. من که با دیدن بد حالی پارمیس آب میشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد