پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

پارمیس

مروارید پنجم، ششم و هفتم

1391/6/3 13:07
نویسنده : مامان
380 بازدید
اشتراک گذاری

آره عروسک خانوم. یه دفعه ای سه تا دندونت در اومد. البته یه دفعه هم نه! دو سه ماهه که داری درد می کشی و تقریباً هر شب دست به دامن خدا بودم که این دندونا زودتر در بیان. دندون پنجم از برکات سفر شمال بود، ششمی هم وقتی دوشنبه از سفر برگشتیم نیش زد و هفتمی هم دیشب کشف کردم از خود راضی

مبارک باشه عسل بانو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الهه مامان یسنا
3 شهریور 91 17:54
مبارک باشه پس دیگه الان باید بیایم شیرینی 2 تا دندون دیگه رو بخوریم شیرینی دندون پنجمش که خیلی بهمون مزه داد


هر کی نیاد

نووووش جووون
آتـــریــســا جــون
3 شهریور 91 17:59
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان نسترن
4 شهریور 91 10:45
مبارکه عزیزم. فقط مواظب دندوناش باش. از همین الان واسش مسواک انگشتی بگیر .بذار عادت کنه به مسواک زدن.


مرسی نسترن جون. اتفاقا تا الان که به مسواک زدن خیلی علاقه نشون داده. خدا کنه بعد ها هم همینطور باشه.
مامان یلدا
6 شهریور 91 20:03
سلام پارمیس خانم دینکت کردم تو هم دخمل منو بلینک
طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 12:54
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامی یلدا
20 شهریور 91 18:31
سلام گل دختر مرواریدات مبارک اگردوست داری به این آدرس برو و به یلدا جونم رای بده .امروز روز آخره وب برگزار کننده مسابقه برای رای دادن به این آدرس تشریف ببرید http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php شماره 28
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد