پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

پارمیس

اولین اجرا روی صحنه

1392/4/16 10:19
نویسنده : مامان
807 بازدید
اشتراک گذاری

سوم خرداد تولد امام علی (ع) بود و به مناسبت این روز مبارک تو پارک شقایق یه جشن شاد واسه شما نی نی ها و البته ما بزرگترا برپا بود و عمو فرشید، مجری برنامه کودک، جشنو با شادی هر چه تمام تر، بیاد موندنی کرد.

 

وقتی مشغول تماشا بودی و بچه ها بالای سِن شعر میخوندن ازت پرسیدم میخوای بری شعر امام رضا رو بخونی؟ گفتی نه. چند دقیقه بعد دوباره پرسیدم و این بار گفتی میخوام پروانه ی شایسته بخونم. به بابا گفتم که من میرم هماهنگ کنم که پارمیس هم شعر بخونه. بابا گفت نه مطمئن باش بره بالا خجالت میکشه و نمیخونه. به بابا گفتی نه! میخونم. من هم عزممو جزم کردم و دل به دریا زدم و رفتم با مسئول برگزاری جشن هماهنگ کردم. قرار شد منتظر قسمت بعدی برنامه بشیم. دل تو دلم نبود که نکنه بری بالای سِن و اصلا نخونی. حدود 700 ،800 تا تماشاچی اونجا بود و قطعا خیلی از اون بچه ها و مامانا منو میشناختن. خودت میدونی که چی میشد؟نگران

خلاصه عمو فرشید اعلام کرد که خوب یه دختر دیگه هم میخواد بیاد و شعر بخونه. به من گفت به بچتون بگید بیاد. منم شما رو بغل کردم. پرسید اینه اون دختر؟ گفتم بله. گفت مطمئنین این کوچولو بلده حرف بزنه؟ می خواد شعر بخونه؟تعجب

و من گفتم بله میخونه.خلاصه رفتیم بالای سِن و خداروشکر شعر پروانه شایسته رو کامل و بدون اشکال خوندی و منو پیش حضار رو سفید کردیتشویقتشویقتشویق

این اولین اجرات روی صحنه بود که در دو سال و بیست و دو روزگی انجام شد. به امید اجراهای بعدی

 

پروانه ی شایسته

پر می زنه آهسته

پراشو جم میکنه

از بچه ها میترسه

نترس نترس من هستم

من مامان تو هستم

من تورو می پرستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نیایش
17 تیر 92 11:52
آفرین به این دختر باهوش کاشکی منم اونجا بودم و می دیدم شعر خوندنش رو
الهه مامان یسنا
22 تیر 92 16:58
ای جانمممممممممممممممممممم به این دختر با اعتماد به نفس بالا آفرین فواق العاده است با اینکه قبلا هم این خاطره رو از زبان مامانت مهربونت شنیده بودم ولی خوندنش یه لطف دیگه داشت
مامان مهبد كوچولو
30 تیر 92 10:12
عزيززززززززززززززززززززم آفرين آفرين به اين گل دختر دوست داشتني . خيلي عزيزي خانومي . ايشالله كه هميشه موفق و مويد باشي و ماماني رو روسفيد كني
الهه مامان یسنا
1 مرداد 92 14:39
مامانی کجایی ؟ از وقتی خونه نشین شدی دیگه اپ نمیکنی ها!! قبلا فعالتر بودی عزیزم


هستم. خیلی تنبل شدم. چشم عزیزم.
مامان نیروانا
9 مرداد 92 14:09
هزار آفرین پارمیس جان! هزار ماشالا! خیلی اعتمادبنفس داری خاله! حظ کردم. جای مام خالی همچین کف بزنیم دستامون سرخ شه




عزیزمین شما. به پای شازده خانوم شما نمیرسه


یه ما مان
11 مرداد 92 21:12
سلام مامان مهربون

نماز روزه هاتون قبول باشه و در کنار خانواده لحطات خوبی رو سپری کنید

ماشالا چه فرشته کوچولوی نازی خدا براتون نگه داره

از طرف من ببوسیدش

میشه پسر منم تو جمع دوستای پارمیس جون قبول کنین ؟

ما رو هم خبر کن تا لینک کنم




مرسی عزیزم. لطف دارید.
خدا پسر شمارم حفظ کنه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد