پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

پارمیس

رنگ انگشتی

1391/12/9 17:58
نویسنده : مامان
475 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین باریه که با رنگ انگشتی اثر هنری خلق کردی، هنرمند کوچولو

بقیه عکسها تو ادامه مطلب

همیشه دوست داری عکسای برچسب روی وسایل رو نگاه کنی و نوشته هاشو بخونی(البته با ادبیات خودت). این دفعه اونقدر هیجان زده بودیم (البته من بیشتر) که فرصت این کارو نداشتی اما آخر کار دیگه داشتم وسایلو جمع میکردم قوطی ها رو دستت گرفتی و یه چند دقیقه ای مشغول روخوانی شدی. آخه باید مطمئن باشی که تاریخ مصرفش تموم نشده باشه!!

اثر هنریِ زیباتو رو در یخچال زدم و با هر بار دیدن من و بابا کلی حظ میکنیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یسنا
28 بهمن 91 0:05
جونممممممممم. چقدر سورپرایز شدم . قالب وبلاگت مبارک پرنسس صورتی! هنرمند کوچولو.. قربونت برم که این همه ناز نقاشی کشیدی . چقدر خوب که غلاقه نشون داده یسنا هنوز دوست نداره .آخه دستاش کثیف میشه


فدای تو الهه ی ناز. مرسی عزیزم. ایشالا یه وقت همو ببینیم و بچه ها با هم نقاشی بکشن. الهی قربون اون پرنسس با سلیقه. هزار تا بوس به روی مثل ماه یسنا گلی
مامان نیروانا
28 بهمن 91 15:51
فدای اون انگشتای هنرمندت بشم من جوجو!
جان دلم با اون حس کارشناسانه ت


من فدای دل پر مهرت خانوم.
الهه مامان یسنا
1 اسفند 91 15:07
بانوی نیلوفر و خاک!!! ما پست جدید داریم
هستی.
28 اسفند 91 13:57
اخی چه خوشگله عزیزیم.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
18 فروردین 92 15:27
سلام، از طریق وبلاگ نیروانا گلی اومدم اینجا... دخملیه بامزه ای دارید... خدا حفظش کنه .
هاله
19 خرداد 92 14:47
این خلق اثر رو بچسب و همچنان ادامه بده

چقدر این لحظه هارو دوست دارم
چقدر از دیدن عکسها خوشحال شدم و فلش بک بود به خاطرات ترمه

عینا همین فیگور ها

همون اثار بر کاغد A4
و همونکفشدوزک خا برای نصب روی در یخچال


من هم خیلی خوشحالم که افتخار میدین و به ما سر می زنین هاله جون. دوستون دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد