پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

پارمیس

اولین قهر و آشتی

1391/10/28 10:06
نویسنده : مامان
351 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز واسه اولین بار دعوات کردم. این روزا فکرم حسابی درگیر سازماندهیه و نگرانم که از اول مهر کدوم مدرسه باید برم. بهم پیشنهاد پایه ششم ابتدایی مدرسه پسرونه رو دادن تعجب و جالبه که کتابا همون کتابای اول راهنماییه، با این تفاوت که همشو یه معلم باید درس بده. فکرشو بکن!! طفلک اون معلم یعنی من ناراحت. واسه همین یه خورده بی حوصله شدم و تو دختر عزیزم بیخبر از همه جا در کابینتو باز کردی و ظرف ماش رو پخش زمین کردی. انقدر عصبانی شدم که یه جیغ سرت زدم کلافه. البته یک لحظه بعد پشیمون شدم ولی واسه اینکه جیغم بی اثر نباشه چشم تو چشم نگاهت کردم و بهت گفتم چرا اینکارو کردی؟؟؟ واکنشت خیلی جالب بود!!

اصلاً نترسیدی و تو چشمم نگاه کردی و گفتی اِ

منم تا چند دقیقه اصلاً بهت نگاه نکردم. جالبه تو هم به روی خودت نیاوردی ولی یه خورده که گذشت اومدی و بهم گفتی ماما بغل بغل

منم بغلت کردم ولی اصلاً بوس و ذوق نکردم. قهر محکم بغلم کردی و چند تا بوس ازم گرفتی. داشتم از ذوق غش میکردم. تازه میفهمم چرا خاله الهه میگفت که گاهی حتی الکی با یسنا جون قهر میکنه تا یسنا بیاد و باهاش آشتی کنه.

اینم یه تجربه دیگه بود. فکر کنم هنوز دعوا کردنت زود باشه و باید آرامشمو حفظ کنم و درسهای تربیتی رو با زبون خوش بهت گوشزد کنم. دوست دارم یه عالمه     هر چی بگم بازم کمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه مامان یسنا
1 مهر 91 10:32
دیدی چه مزه ای میده!!! ولی کارش داد هم داشته ها ماش پخش بشه دیگه جمع کردنش محاله!!! چی شد بالاخره ؟کجا مشغول شدی؟
مامان نسترن
6 مهر 91 9:37
دقیقا پسر منم وقتی اشتباه می کنه و بهش اخم می کنم اول م یگه: ااااااااا بعدشم میاد و خودشوواسملوس می کنه و منو عذاب وجدانی
مامان نیایش
8 مهر 91 9:39
براتون آرزوی موفقیت دارم منمونم از حضور گرمتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد