پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

پارمیس

اولین کادوها

1392/2/26 10:51
نویسنده : مامان
365 بازدید
اشتراک گذاری

اولین کادوی تولد دو سالگیتو از یسنای نازنین گرفتی. پنجم اردیبهشت، آجودانیه، عروسیه عمو قاسم (هم دانشگاهی بابا) و بسیار دوسش داری طوری که همون شب تو ماشین بازش کردم و 1 ساعت باهاش سر گرم شدی. تا الان هم از اسباب بازیهای مورد علاقته که کلی سرگرمت میکنه و منو آزاد. خیلی از خاله الهه برای کادو و حسن انتخابش متشکرم. پازل خرسی با انواع لباسها. یه دفعه که سخت مشغول چیدنشون بودی عکس میگیرم و واست میذارم.

 

 

 

سه شنبه هم دایی محمد برات کادو آورد و گفت امروز روز تولد واقعیشه دست خالی نباشه. مرسی محمد که اینقدر به فکریماچ

 

 

شاگردای مهربونم هم واست کادو آوردن. با اینکه من بهشون نگفته بودم تولدته ولی اولای سال یه بار پرسیده بودن و یادشون مونده بود. واسم خیلی ارزشمند بود. واقعا بچه ها قلبای پاک و بی ریایی دارن. از همشون ممنونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه مامان یسنا
28 اردیبهشت 92 16:26
قربون دختر نازمون برم که اینقدر ناز شده... خدا روشکر که دوست داشته و سرگرمش میکنه .هدیه ناقابلی بود عزیز دلم ارزش پارمیس برای من بیشتر از ایناست. چه دایی خوبی که این همه مواظب دختر خواهر مهربونش هست. دستش درد نکنه


بازم مرسی عزیزم. همیشه بهترینها ازتون به ما رسیده.
مامان نیروانا
31 اردیبهشت 92 7:22
مبارک پارمیسم باشه الهی. کاش منم حواسم بود براش کادوی تولد میگرفتم. پارمیسم اینم طلبت خاله.
خدا رو شکر خاله الهه و دایی محمد و اونهمه بچه های دلپاک شادت کردن کوچولوَک من! الهی همیشه زیباترین کادوها و هدیه ها رو از زندگی بگیری.
پازل خرسی عالیه. آفرین به یسنا و مامانی گلش. آفرین به پارمیس خلاقم که دوستدار این پازله



فدای تو فریبای عزیزم. از تو بهترینها به ما میرسه. اون عشق و محبت و انرژی که دریافت میکنیم بهترینه که نظیرش جایی پیدا نمیشه
مامان ترمه
19 خرداد 92 14:27
خدا چقدر این دایی محمد شبیه دوست من مهدی هست
اصلا کپی همند
وقتی این پست رو دیدم اول جاخوردم که مهدی اینجا چی کار میکنه؟!!!!!

عکسشو بذارم ببینید شماهم مثل من متعجب میشید

خدا همه دایی هارو حفظ کنه و دایی پارمیس جون هم همینطور



چه عالی داداشم اگه همزادشو ببینه حتما خیلی خوشحال میشه. دوست دارم این آقا مهدی رو ببینم.
برای دعای قشنگتم ممنون. ایشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد