پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

پارمیس

نظرات (5)

♥سپیده مامان دینا کپلی♥
11 بهمن 92 20:00
فدات بشم دخملی شیرین زبون مامانی به ما هم سر بزنید خیلی خیلی خیلی خوشحال میشیم
الهه مامان یسنا
14 بهمن 92 23:06
به به !! بالاخره مامان جونی از خواب زمستونی بیدار شدن قربون تو دختر شیرین زبون
مامان نیروانا
11 اسفند 92 10:03
قربون خدا برم که اینجوریت کرده نازنینم. دلم برات همینجور تنگه پرنسس جونم و برای مامان گلت همیشه شاد باشی
مامان ارمیتا
10 اردیبهشت 93 8:46
فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند. تولدت مبارک
جیران بخشنده
21 تیر 93 11:49
سلام من جیران هستم 15 سالمه و مدتیه با وب دختر خوشگلتون آشنا شدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد