پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

پارمیس

جشن تولد 2سالگی

1392/3/2 8:16
نویسنده : مامان
3,621 بازدید
اشتراک گذاری

12 اردیبهشت روز معلم بود. همون روز هم واست جشن گرفتیم و من هم از ساعت 9:30 تا 12:30 صبح همایش دعوت بودم. میخواستم شرکت نکنم ولی چون ضمن خدمت داشت رفتم و ساعت 1 برگشتم. کلی از کارام هم مونده بود. خلاصه با استرس زیاد کارارو انجام دادم و مهمونا یکی یکی تشریف آوردن. با دیدن مهمونا استرسم تموم شد و همه ی عصر و شب رو به رقص و پای کوبی گذروندیم.

دختر نازنینم از صبوری و اخلاق خوشت هر چی بگم کم گفتم. تمام مدت مهمونی که بیشتر از 5 ساعت بود، بال پروانه ها روی شونه هات بود و اصلا ناراحتی نکردی و مدام رقصیدی.

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

 

 

پارمیس و ثنا

 

 

 

 

 

 

مقداری از خامه ی کیکتو با انگشت خوردی.وقتی بچه ها دیدن اونها هم خواستن امتحان کنن. من هم راحت گذاشتمتون تا خوش باشید.

 

 

 

 

از راست ثنا (البته فقط موهاش دیده میشه)، فائزه، ساحل، نگین، سینا، تینا، سروش، ملیکا، مبینا و هانا

دنیا کوچولو هم تو عکس نیست.

 

 

هانا در حال ناخنک زدن به کیک و سروش مترصد انجام این کار

 

 

حالا سروش هم وارد میدان شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مادر و دختر خسته!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

الهه مامان یسنا
3 خرداد 92 0:19
ای جونم به این جشن پروانه ها... خوشگل خانم من مثل ماه شدی پارمیس جونم... واقعا خسته نباشی عزیزم جشن خیلی خیلی خوبی رو برگزار کردی... عاشق اون عکسش شدم که لباسش رو کشیده بالا


فدای خاله الهه مهربون با احساسات پاک و زیباش. جاتون سبز بود. هر زمان که با هم باشیم واسه ما جشنی به یاد موندنیه.
الهه مامان یسنا
3 خرداد 92 0:20
کلی احساسات از خودم در ورکردم ولی نی نی وبلاگ نظرم رو خورد دوباره میام مینویسم عزیزم


فدایییییی مهربونیات
مامان نیروانا
4 خرداد 92 21:20
عزیزممممممم، پروانه ی قشنگم، چقدر رؤیایی شدی خوشگل دلم! آسمونیِ من، پارمیسم خیلی لز دیدن عکسای خوشگلت کیف کردم. مرسی وحیده جونم. دوسِتون دارم. من عاشق اون نگاه عمیق و هنری ای هستم که در عکس آخری و توضیحاتش نهفته ست.
دستت درد نکنه. همه چی عالی بود. ما که از شرکت توی جشن تولد پروانه کوچولو حظ وافری بردیم



فدات فریبا جون. کاش این فاصله ها کم میشد. هر چند بین ما فاصله ای نیست. اما باز اینم زیاده
بایوتک
9 خرداد 92 9:43
با سلام براي تبادل لينک ،رتبه بهتر جستجو در گوگل و افزايش بازديد ، ما را با نام "نرم افزار حسابداري قرض الحسنه" و آدرس www.biotechsoft.blogfa.com بصورت پيوندهاي وبلاگتان معرفي نماييد سپس در نظرات وبلاگمان اعلام نماييد تا ما هم شما را معرفي کنيم ويا کد زير را در قالب وبلاگ خود درج نماييد و اطلاع دهيد تا ما نيز اين کار را انجام دهيم window.open("http://biotechsoft.blogfa.com/post/26","","toolbar=YES, width=800,height=600,directories=YES,menubar=YES,scrollbars=yes"); گروه نرم افزاري بايوتک
مامان ترمه
19 خرداد 92 9:02

عزیزم چه خوشگل

با تاخیر تولدت مبارک
سالهای سال پر از عق و نور خدا
در کمال شادی و سلامتی زیر سایه پدر و مادر
آمین


فدای چشمای قشنگت. منم بهترینها رو واستون آرزو دارم.
مامان ترمه
21 خرداد 92 15:58
اون خط 4 مسیج من
عشق بود و نور خدا
ببخشید غلط املایی رو[h
صفورا مامان آوا
27 خرداد 92 14:47
ای جاااان چه پروانه ای شده خانوم خانوما مبارک باشه تولدددددددددددددش رمز خصوصی
مامان ترنم
2 تیر 93 10:53
تولدت مبارك كوچولوي خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد