پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

پارمیس

کله پاچه!!

1391/10/28 10:54
نویسنده : مامان
773 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه به گوشت علاقه مند شدی. چند ماه پیش که خیلی از اوضاع غذا خوردنت ناراحت بودم متوجه شدم که گوشت دوست داری و یه روز که حسابی بازی کردیم و خسته و گرسنه بودی گفتی گوشت!! از اولین بارهایی بود که خودت تقاضای غذا کردی و ما هم فرصتو غنیمت شمردیم و سریع واست گوشت کله پاچه خریدیم. حس کردم لطیف تره و خوردنش واست راحتتره. خیلی جالب بود. یه بشقاب کامل گوشت کله پاچه رو خوردی و بعد که دیدی تموم شده گفتی دیییییگه !!! اون موقع هنوز جمله نمیگفتی. الان ماشالا جمله های دو  سه کلمه ای میسازی و صرف افعال رو به خوبی بلدی. خلاصه منم سریع رفتم و مقداری گوشت چرخ کرده واست درست کردم و حدود 2 قاشق هم از اون خوردی. خیلی خوشحال بودم. از اون روز تا حالا یه وقتایی میریم طباخی محمد و همونجا میشینیم و شما گوشت نوش جان میکنی. هر چند زیاد نمیخوری ولی باز هم خوبه. آقای آشپز دیگه باهات دوست شده و بهت میگه مشتری ثابت. دو هفته پیش با مامان مریم و بابا ناصر رفته بودی خونه ی خاله فردوسِ مامان مریم مهمونی. بعد از مهمونی به مامان مریم گفتی گوشت بخولم و اونها هم شما رو بردن همون طباخی. بابا ناصر گفته بود که گوشتی میخوام که مناسب بچه باشه و آقای آشپز گفته بودن: بله من این خانومو میشناسم. مشتریه ثابت منه لبخند

نوش جونت دخترم و به امید روزی که هیچ کودکی گرسنه نباشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهه مامان یسنا
1 بهمن 91 11:22
وحیده جان این پستت رو همون روز دیدم ولی چون یسنا هم بود و داشت عکسهای پارمیس رو میدید. نذاشت واست نظر بذارم. میگفت مامان ننویسا من میخوام عکس ببینم
الهی همه این گوشتها گوشت بشه بچسبه به تنت قربونت برم. میگم پارمیس جون بیا عمو محد رو هم ببر کله پاچه ایی دنبال یه پایه است واسه کله پاچه


مرسی الهه جون. منم دو بار رو پست آخرت نظر گذاشتم ولی نیستن؟!! به چشم. شما بیاین سمنان ما قول میدیم نظر همه تونو جلب کنیم. دوستون داریم. بوووووس
مامان نيروانا
4 بهمن 91 8:15
اي قربون اون شمايل نقلي برم توي اون كله پاچه اي. فداي گوشت خوردنت بشم من! اصل جنسم انتخاب كرديا خوشمزه!
نوش جونت پرنسس صورتي من.
چه دعاي قشنگي كردي ماماني،‌ آمين بلند


قربون مهر و محبت خانومی. فدای اون شازده خانومت که قلب مارو برده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد