پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

پارمیس

پرنسس صورتی

1391/9/21 18:31
نویسنده : مامان
393 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم،دوست خوبم فریبای عزیز (مامان نیروانا جون) اسم وبلاگتو با این صفت لینک کرده.

پارمیس، پرنسس صورتی

وقتی اسمتو تو پیوندهای نیروانای عزیز دیدم خیلی خوشحال شدم و  اینهمه احساس زیبای خاله فریبا رو تحسین میکنم. از خاله الهه ی خوش قلب که منو با نی نی وبلاگ و بهتر از همه با فریبای مهربون و فهیم آشنا کرد خیلی ممنونم. امیدوارم این دوستی ها همیشه پابرجا باشه و تو هم در آینده از داشتن دوستای به این خوبی لذت ببری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ساجده
21 آذر 91 17:06
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
پویا تم
21 آذر 91 19:04
نظر لطفته عزیزم اگه دوست داشتی در خدمتم
الهه مامان یسنا
23 آذر 91 11:47
پرنسس صورتی مامانت خیلی به من لطف داره وگرنه همه اش همت خودش بوده که شروع به نوشتن خاطرات دختر نازش کرده.قدرش رو بدون


نه الهه جون. من هرچی دارم از شما دارم. تو با خوش قلبی و مهربونیت نی نی وبلاگو بهم معرفی کردی و حتی واسه تولد پارمیس بهم ایده دادی. واقعا لطفتو هیچ وقت فراموش نمیکنم و بهترینها رو واسه خودت و شازده کوچولو و البته آقا محمد عزیز خواهانم.
مامان نیروانا
24 آذر 91 12:39
عزیز من، دختر نازت به ملایمت و لطافت یه گل رز صورتی و خوشبوست و به وجاهت و شکوه یه پرنسس زیبا حقیقتاً
و من افتخار میکنم که با این اسم قشنگ توی وبلاگ نیروانام بدرخشه. هیچ قابل تو و مهر بیحدت رو نداره. خوشحالم که شمام پسندیدی.
منم واقعاً از الهه ی عزیزم ممنونم که دوست نازنینی مث تو و پرنسس صورتی خوشگلت رو به من شناسوند. و از تو سپاسگزارم که همیشه با نظرات و مهر بیحدت ما رو مینوازی هرچند من دیر به دیر بیام سراغت . پارمیس جانم رو ببوس عزیزم »*


فریبا جون من افتخار میکنم که ادیبی مثل شما نوشته های ضعیف منو میخونه و ما رو تو وبلاگ زیبای دختر گلش لینک کرده. دوستی ما با شما و نیروانا افتخاریه که نصیب ما شده.
ANDREA
26 اسفند 91 8:50
Salam vaaaaaaay man asheghe ghalebe vebetonam Ba tabadole link movafeghin?
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد