پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

پارمیس

دو راهی

1391/6/23 9:42
نویسنده : مامان
392 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان این روزا خیلی فکرم مشغوله. مدرسه ها داره شروع میشه و من در حال سازماندهی شدن. این دو سالی که باردار بودم و بعد تو دختر گلم به دنیا اومدی، دفتر دار مدرسه بودم و از تدریس واسم بهتر بود ولی امسال تو سازماندهی بهم پیشنهاد تدریس رو دادن امّا ابتدایی!! از اونجایی که نظام آموزش و پرورش تو سال تحصیلی 91-92 به صورت 6-3-3 اجرا میشه (یعنی 6 سال ابتدایی، 3 سال راهنمایی و 3 سال دبیرستان) تو مقطع ابتدایی نیرو کم دارن و من هم باید برم اونجا. بابا اصلاً راضی نیست و میگه تدریس تو ابتدایی خیلی سخته و خیلی خسته میشی و دقیقا تو سالهای مهم زندگی پارمیس بی انرژی خواهی بود، ولی من خودم تدریسو خیلی دوست دارم و فکر میکنم تو مقطع ابتدایی تجربه خوبی واسم باشه. البته منکر حرفای بابات هم نیستم. از طرفی بهم پیشنهاد معاونت اجرایی رو دادن ولی به نظرم معاونت هم خستگی داره و هم مسئولیت. نمی دونم، تو دو راهی بدی موندم ولی دلم با تدریسه. به نظرم بچه های ابتدایی خیلی پاک و بی آلایشن و ارتباط باهاشون راحتتره. نمی دونم والا... توکل به خدا. واسه مامی دعا کن که بهترین براش پیش باشه. خیلی دوست دارم و قول میدم در هر صورت واسه تو دختر گل مامان ِ خوب و پر انرژی باشم. قول قول قوللبخند



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهه مامان یسنا
23 شهریور 91 9:48
سلام. آرزو میکنم همون کاری رو انتخاب کنی که هم دل خودت باهاش باشه هم آقا رضا و هم پارمیس نازنینم مامان پرانرژیش رو داشته باشه. با شناختی که ازت دارم میدونم که هرچه قدر کارت بیشتر باشه پرانرژی تر هم میشی وحیده جون. موفق باشی دوست خوبم


مرسی الهه عزیزم. لطف داری ولی واقعا تو برزخم. شنبه تکلیفم معلوم میشه. بهت خبر میدم. دوستون دارم. بووووس
مامان یاشار و بهار
26 شهریور 91 12:23
سلام خانمی. خوبی؟ پارمیس جون خوبه؟ آرزو می کنم هر کاری که توش موفقیت داره برات رو انتخاب کنی. راستی کدوم مدرسه ای؟
باران قلنبه
21 آذر 91 19:36
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد