پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پارمیس

تم تولد

1392/2/26 9:52
نویسنده : مامان
318 بازدید
اشتراک گذاری

تصمیم داشتم جشن تولد امسالتو با حضور دوستای خودت برگزار کنم و یه محیط خیلی شاد واسه شما کوچولوها فراهم کنم. با دیدن عکسای تولد کفشدوزکی دوستان، راغب به تم کفشدوزک شدم. چند ماه پیش تو زمستون اون موقع که عکسای جشن تولد آوا جونو دیدم نشستم و واست چند تا کفشدوزک درست کردم و یه بار ازت پرسیدم مامان جونم دوست داری تولدت کفشدوزکی باشه؟ و در کمال ناباوری گفتی نه!!! روزهای دیگه هم چند بار ازت پرسیدم که تولد کفشدوزکی باشه یا زنبوری؟گفتی پروانه ای!!! ای وای من کفشدوزک درست کردم!! نه کفشدوزک دوست ندارم.

این شده بود از شیرین زبونیهای اخیرت و هر کی میدیدت ازت میپرسید که زنبوری باشه یا کفشدوزکی؟ و شما: پروانه ای

روزای آخر سعی کردم نظرتو عوض کنم تا به زنبوری علاقمند شی ولی بی فایده بود. میپرسیدم  ساحلو دعوت کنیم؟ با همون حالت شیرین خودت میگفتی نه! ساحل کوچچولوٍٍ  سروش چی؟ نه منو هل میده. دایی محمد چی؟ نه میگه این بچه گِرده. و خلاصه هر کسیو میپرسیدیم میگفتی نه و یکی از خاطراتتو باهاش میگفتی و آخرش میگفتی من کیک ببرم شما نیایین.

خلاصه پیش به سوی تولد پروانه ای

 

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهه مامان یسنا
28 اردیبهشت 92 16:30
پروانه کوچولوی ناز چقدر تو شیرینی!!!!
حالا ازش نپرسیدی ما بیایم یانه؟ جواب چی داد؟؟

فدای تو الهه ی عزیزم. یکی دوبار یسنارو پرسیدم چیزی ازش نگفت. هر وقت بیاین قدمتون رو چشم ماست
مامان نیروانا
31 اردیبهشت 92 7:12
فدای استقلال نظر پروانه ایِ پارمیسم بشم من! جون دلم که اینهمه توی تصمیم گیریا شرکت میکنه و اعمال نظر داره. میبوسمش با این سلیقه ی قشنگش.


ای خواهر جان. چی بگم از این استقلال نظر. راه اومدن با نظراش سخته ولی لذت بخشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد