پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

پارمیس

نی نی شیرین زبون

1391/4/25 15:55
نویسنده : مامان
376 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک کوچولوی من: تو یک سالگی حرف زدی و صدای اکثر حیوونا رو در میاری. بابا و مامانی مریم معلمت بودن و بسیار راضی از داشتن شاگردی باهوش مثل تو. میگن گفتن هر چیزی یک بار واست کافیه. البته من هم امتحان کردم و تا دو سه روز از تعجب گیج بودم.

بعد از صدای ببعی ، گاو ، پیشی ، جوجو ، زنبور ، خر ، اردک و مرغ و خروس و شیر رو یاد گرفتی و تازگی بابا بهت صدای گوریل رو یاد دادهتعجب دستاتو میکوبی به سینه ات و میگی بام بام بام بام خنده فوق العادستتشویق.خدا رو شکر تو جمع هم بعد از چند دقیقه که با محیط آشنا میشی همه آموخته هات رو تحویل میدی.

مدتیه تمایل به اضافه کردن "او" آخر کلمه ها داری. یه چند نمونشو واست مینویسم

مامانو = مامان (گاهی اوقات مامان رو درست میگی و یکسره صدام میزنی مامان مامان)

بابادو = بابا

حَنو = حسنی (تو موبایلم کلیپ ده شلمرود رو دارم.خیلی دوست داری و بهش میگی حَنو)

دایی و = دایی

نی نیو = نی نی (البته نی نی رو اکثراً درست میگی)

آبادو = آب بازی

بَلو = بله

هر چیزی که میگیم سعی میکنی تکرار کنی اما این کلماتی که بالا نوشتم و در پایین بقیه اش رو  مینویسم تو دامنه لغاتت هست و از خودت به کار میبری.

دَ دَ

آبَ

مامادون = مامان جون (به مامان مریم میگی)

بابادون = بابا جون (به بابا ناصر میگی)

بابا سر = بابا ناصر

رضا = به بابا میگی

حمام

تا تا اَبَدو = تاب تاب عباسی

امروز هم دستمو گرفتی و بردی جلوی لپ تاپ و گفتی تَبَلو بعد از چند ثانیه که با دستت رقصیدی فهمیدم میگی تولد چون خیلی دوست داری فیلم تولدت که نی نی ها میرقصن رو ببینی و نانای کنی.

قربون شیرین زبونی دختر گلم برم.دوست دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهه مامان یسنا
27 تیر 91 14:22
پارمیس جونم با شیرازیا خاله جون نسبتی نداری گلم؟؟


اتفاقاً خودمون هم همین فکرو میکنیم.نمیدونم والا!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد