پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

پارمیس

شعرخوانی

1391/9/1 23:57
نویسنده : مامان
449 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم به شعر خوندن و حفظ کردنشون خیلی علاقه داری و خیلی جالبه که هر شعرو با چند بار شنیدن حفظ میشی، طوری که همه رو متعجب کردی. دو تا از شعرایی که دوسشون داری و وقتی بهت پیشنهاد میدم بیا شعر بخونیم انتخابشون میکنی رو واست نوشتم، اولاشو من میخونم و کلمات رنگی رو شما میخونی. اسم این شعرو گذاشتی شایسته

پروانه ی شایسته

پر میزنه آهسته

پراشو جم میکنه

از بچه ها میترسه

نترس نترس من هستم

من مامان تو هستم

من تو رو می پرستم

 

این شعر هم سما خود نام دارهلبخند

 

عروسک من سمّا خود

با عطسه هاش سلمو گد (سرمو برد)

گریه میکرد دک دک(در و در)

منو نبرین به دک دک(دکتر)

میگفت گولم میزنی

منو آمپولم میزنی

مگه منو دوست نداری؟

چرا گریمو در میاری

من از دکتر میترسم

خوب میشه تا فردا عطسم

آمپول و دوا نمی خوام

با شما دکتر نمی یام


دو سه شب پیش داشتم تو ماشین کفشتو پات میکردم که از ماشین پیاده شیم و به قول خودت تاتی کنیم. واسه خودم داشتم میخوندم: دل کوچولووووو که یه هو گفتی دییییوووووونه!!!تعجب ای وای!! اونقدر غافلگیر شدم که نیم دقیقه نگات کردم و تو هم تعجب کرده بودی. بهت گفتم دخترم این شعرو بلدی؟ و محکم بغلت کردم. وقتی فکر کردم به جراُت میتونم بگم این شعرو دو سه بار بیشتر تو خونه نخونده بودم.

خیلی عالیه! عاااالییی

دل کوچولو

دل دیوونه

دیگه نرووو از خونه

پشیمون میشی

پریشون میشی

دیگه نرووو از خونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهه مامان یسنا
2 آذر 91 0:14
جونمممممممممممم. پارمیس تو کی بزرگ شدی خاله که ما نفهمیدیم عزیزم. دوستت دارم دختر ناز من که یسنا همش میگه پارمیس کی میاد؟؟؟
مامان نیروانا
5 آذر 91 21:56
این وروجکها واقعاً یه وقتایی آدمو بهت زده میکنن. درکت میکنم عزیزم. بیشتر از اونی که فکر کنیم به کارامونو حرفامون دقت میکنن. یه کلوم دوربین آنلاینن خیلی ببوسش دلبرکم رو وای وقتی تصور میکنم ترانه خوندنش رو


آره واقعا عجیبه!! چه تشبیه خوبی!! گل گفتی!! مهرت پاینده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پارمیس می باشد